2. Aktuality 2023-2024, OSTATNÉ

Odborná exkurzia v hoteloch

6. máj 2024 bol deň plný nových informácií, ktoré využijeme v našom budúcom povolaní. Na vlastné oči sme zažili to, čo sme sa v škole učili na predmete Hotelierstvo. Naživo sme videli všetky strediská, od ubytovacích, stravovacích stredísk až po tie , ktoré poskytujú doplnkové služby v hoteli.

Ako prvý hotel sme navštívili kongresový hotel Holiday Inn v Žiline, ktorý nás upútal svojou veľkosťou. Keď sme vstúpili do hotela, privítali nás na  recepcii, kde je prvý a aj posledný kontakt s hosťami. Pani Lukáčiková nás previedla hotelom a všetko nám vysvetlila. Ukázala nám štandardne izby, štandardný apartmán , apartmán panoráma, ktoré boli krásne a útulne zariadené. Mali sme možnosť všimnúť si rozdiel vo veľkosti a vybavení izieb i v cene. Pre kongresový hotel sú typické kongresové miestnosti a bufetové stoly, stand by stôly s bielym strečovým návlekom, na ktorom sa účastníci konferencie môžu občerstviť. V reštaurácii sme na základe názornej ukážky zistili, aký je rozdiel medzi Ala Carte, MENU lístkom  a detským jedálnym lístkom. Samozrejme sme nahliadli aj do  wellness. Krásna priezračná voda v bazéne, sauna, malý gym … Všetko vyzeralo na prvý pohľad veľmi lákavo, až nám bolo ľúto, že sme nemali plavky.

Beauty hotel Dubna skala bol menší,  ale o to zaujímavejší. Nachádzal sa v historickej budove a aj tam nás pani Baniková previedla všetkými ubytovacími, odbytovými ale i výrobnými strediskami. Páčil sa nám nočný bar, reštaurácia i welnes. Mohli sme nakuknúť aj do kuchyne a  vidieť rôzne  sklady. Na recepcii sme si všimli upečené cookies, ktoré sme  ochutnali. Hoci vyzerali trošku zeleno, chutili vynikajúcu.

Bol to pre nás úžasný zážitok, z ktorého sme si odniesli veľa nových informácií. Platí to, čo nám hovorí naša pani učiteľka: ,, Je lepšie raz vidieť, ako stokrát počuť. „

Zo srdca ďakujeme pani prevádzkarkám za ochotu nám všetko ukázať, vysvetliť, venovať svoj drahocenný čas, a to si nesmierne vážime. Prajeme im veľa spokojných klientov a možno raz, budeme aj my ich súčasťou ako zamestnanci či klienti.

Karín Turčáková I.M